miercuri, 3 februarie 2016

Impas

-Of, inimă , iar vrei să scrii?!
  Uite şi creierul îmi spune
  Că e sătul de  poezii
  Şi l-ai secătuit de rime

- Ah, deci aşa?!Sunteţi uniţi?
  El scrie doar cimilituri!?
  Fir-aţi să fiţi voi de grăbiţi!
  Na,că mă ia cu-nţepături !

-E cam târziu,am să vă las,
 Le zic plecând către iatac,
 Din noapte nic n-a mai rămas
 Şi mâine am să fiu buimac.

 Ca doi prieteni discutând,
 Şi zăbovind adânc în noapte,
 Îi auzeam ciorovăind
 În lumea tainicelor şoapte.

- Hai, zi , te potoleşte ,spune,
  Doar încă una ş-apoi gata
 Te rog, nu mă mai indispune,....
 Şi nu mai fă pe disperata!

- Întodeauna ai fost bun
 Şi ai avut grijă de mine
 Ştii?Din tot sufletul o spun,
 Nu-ş ce m-aş face fară tine?

- Hai, spune iute ce-ai a spune,
 Că e târziu şi m-aş culca.
- Uite, propun ceva, pe bune,
  Să scriem de iubita ta.

 - De Ana zici? Îţi rup aorta!
-Credeam că Dana-i scumpa ta!
-Hai, nu glumi, că pierzi oferta
Şi lesne merg a mă culca!

-Dar e frumoasă şi cuminte
 Iar Ana......... pare a fi rea.
- De nu-ncetezi, zic dinainte,
 Nici nu avem ce discuta!

- Eşti furios, dar făra minte,
  Să ştii că n-am nimic cu ea.
- Orice ai spune,stai cuminte!
  Că Ana e aleasa mea!

-Vai, ce căpos! Gândeste bine,
 Uite la Dana mai atent!
-Nu mă-ntrista! Ştii că nu ţine
 Şi nu mă crede repetent!

-Stai să-ţi aduc, mai am o poză,
 De când stateam pe bancă-n parc
-Tu cred că vrei sa fac nevroză,
 E cocoşată ca un arc!

 O ştiu, mai lasă-mă în pace!
 E ne-ngrijită ,îţi spun drept
 Iubeşte-o tu, mie nu-mi place!
 Eu viaţa n-o percep din piept!

-Uite ,priveste-o!Ce frumoasă!
-Dar asta-i Ana,scumpa mea!
 Şi s-ar putea să fii geloasă,
 Că mâine mă-ntălnesc cu ea!

-Uituculee ! Mă enervezi!
 Erai cu mine azi în parc,
 Aşa păţeşti tu când te pierzi,
 Urechile îţi pun capac.

Dana! A zis când aţi dat mâna,
Nu Ana, surdulică prost!
E dimineaţ-acuş' da-ntr-una,
Ne pierdem vremea fără rost!

.........................................












Sfârşitul conversaţiei




Sfârşitul conversaţiei



































Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu